Går det godt.

søndag den 19. maj 2013

Tistrup by - en forhindringsbane af hundelorte..


Af Tanja Andersen: Ønsker fokus på de hundelorte der ligger på fortovet i byen.

Har snakket med flere, som fortæller, at de skifter fortov flere gange for at undgå hundelort.

En tur i børnehaven for at aflevere min datter er efterhånden en ren forhindringsbane.
Og det som gerne skulle være en hyggelig tur, bliver til en øv tur, da man konstant har øjne på fortovet og jeg hele tiden skal minde om at passe på hundelort.

Synes det er rigtig ærgerligt at vores dejlige by skal ligge og flyde med hundelorte,
og tænker, at det ikke bliver bedre til sommer, hvor det gerne skulle blive varmt og så ligger de der og lugter.

Jeg er selv hundeejer, men min hun laver, kun det den skal i haven og skulle det smutte, har jeg altid en pose med.


Synes at det kunne være dejligt, hvis der kom noget mere fokus på det.

Med venlig hilsen
Tanja Andersen
Tistrup




Ingen kommentarer:

Send en kommentar