Går det godt.

fredag den 22. februar 2013

Tak for støtte og opbakning før, under og efter opstillingsmødet 21. februar i Hodde/Tistrup Venstreforening..


I skrivende stund tikker det ind med positive og lykønskende sms’er, facebook beskeder, ”synes godt om”, mails og telefonopkald.
Tak til alle der i den seneste tid er kommet med gode råd og positive kommentarer, og en særlig tak til de 59 medlemmer af Hodde/Tistrup Venstreforening, som stemte på mig ved indplaceringen på Venstres samlede kandidatliste. En kandidatliste, der senere bliver en del af den stemmeseddel, der skal bruges til kommunalvalget 19. november.
Jeg føler, at jeg med den store og entydige opbakning, kan være en troværdig og kompetent kandidat til borgmesterkandidatposten i Horne Hallen 6. marts kl. 19.00. En aften hvor alle medlemmer af Varde kommunes venstreforeninger stemmer om, hvem de vil have som Venstres borgmesterkandidat til kommunalvalget 19. november. 
Jeg kan kun opfordre til, at alle medlemmer af Venstre møder op 6. marts. Jeg vil også opfordre til, at borgere uden medlemskab melder sig ind i Venstre, og betaler kontingent senest 27. feb. Hermed opnås ret til personligt at afgive stemme 6. marts i Horne. Dette er aktuelt for alle borgere, der har interesse i at være med til at afgøre, hvem der kan afløse den nuværende borgmester
Hvis alle medlemmer af Hodde/Tistrup Venstre møder op 6. marts, så kan det blive en interessant aften; men det kan blive endnu mere spændende, hvis alle nuværende medlemmer, hver især får tegnet bare 2 nye medlemmer, der bliver stemmeberettigede og deltager 6. marts.

Tak for støtte og opbakning – jeg håber vi ses d. 6. marts kl. 1900 i Horne Hallen J

Venlig Hilsen
Preben Friis-Hauge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar